Nye forældre

Hvis Den Grønne Kastanje virker som den rette institution for jeres familie, skriver du barnet op gennem pladsanvisningen i Københavns Kommune. Det er også pladsanvisningen, du skal henvende dig til, hvis du har spørgsmål til ventelisten.

Når du har fået plads i Den Grønne Kastanje, glæder vi os til at møde dit barn og hans/hendes familie. Så snart du har takket ja til pladsen, må du derfor meget gerne ringe til os. Her får du at vide, hvilken stue dit barn skal gå på, og sammen med pædagogerne fra den stue aftaler I så nærmere omkring indkøring. Læs mere om indkøring i undermenuen.

Det er også en rigtig god ide at udfylde stamkort og diverse fuldmagter på Aula så hurtigt som muligt. Aula er nemlig vores mulighed for at kommunikere digitalt med hinanden. Det er her, du som forældre modtager nyhedsbreve, informationer og billeder fra dit barns hverdag.